نوع مقاله : علمی - پژوهشی
نویسندگان
1 دانشیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
2 استادیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
3 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی-بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران (نویسنده مسئول)
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
کلیدواژهها [English]
32.Vorhies, D.W. & Morgan, N.A. (2005). Benchmarking marketing capabilities for sustainable competitive advantage. Journal of Marketing, 69 (1), 80–94.