• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران

    نویسندگان

    • مجتبی محمدی پور 1
    • عبدالله نعامی 1
    • ناصر آزاد 1
    • عادل فاطمی 2

    1 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

    2 دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

,

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

10.52547/jbmp.19.41.59
  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

با افزایش رقابت در فضای کسب و کار،حفظ مشتریان باارزش برای سازمان ها ،اهمیت بیشتری می یابد، از اینرو سازمان ها تلاش می کنند تا با ایجاد تغییر در شیوه های تعاملی، روابط بلند مدت و ارزشمند خود با مشتریان را حفظ نمایند. هدف این پژوهش طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری های پس از خرید می باشد. این پژوهش با استفاده ازروش کیفی نظریه داده بنیاد اجرا گردیده است و داده های آن نیز از طریق مصاحبه های عمیق با خبرگان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خودروسازی جمع آوری شده است. تحلیل داده ها بر اساس مراحل داده بنیاد انجام گرفت، از مصاحبه با خبرگان، مفاهیم و کدهای مربوطه استخراج گردید و نهایتاً مدلی برای تبیین عوامل اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید ارائه شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که مهارتهای ارتباطی کارکنان، تعهد، شفافیت سازمان و ارزش آفرینی برای مشتری، جزء علل کاهش ناهنجاری های پس از خرید مشتریان می باشند. همچنین بهبود ارتباط با مشتریان بعنوان  پیامد بکارگیری راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری جامع با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید مشخص گردید.

کلیدواژه‌ها

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • ناهنجاری پس از خرید
  • ناهمسانی شناختی
  • XML
  • اصل مقاله 787.05 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 792
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,238
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 19، شماره 41 - شماره پیاپی 41
خرداد 1399
صفحه 59-78
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 787.05 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 19 آذر 1398
  • تاریخ بازنگری: 19 دی 1399
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
  • تاریخ اولین انتشار: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 792
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,238

APA

محمدی پور, مجتبی, نعامی, عبدالله, آزاد, ناصر, & فاطمی, عادل. (1399). طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 19(41), 59-78. doi: 10.52547/jbmp.19.41.59

MLA

مجتبی محمدی پور; عبدالله نعامی; ناصر آزاد; عادل فاطمی. "طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 19, 41, 1399, 59-78. doi: 10.52547/jbmp.19.41.59

HARVARD

محمدی پور, مجتبی, نعامی, عبدالله, آزاد, ناصر, فاطمی, عادل. (1399). 'طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 19(41), pp. 59-78. doi: 10.52547/jbmp.19.41.59

VANCOUVER

محمدی پور, مجتبی, نعامی, عبدالله, آزاد, ناصر, فاطمی, عادل. طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1399; 19(41): 59-78. doi: 10.52547/jbmp.19.41.59

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب