نویسنده = محمود نادری بنی
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1402

10.48308/jbmp.2024.232132.1523

علیرضا عندلیب؛ حسن قربانی دینانی؛ محمود نادری بنی


مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی

دوره 21، شماره 51، آبان 1401، صفحه 71-100

10.52547/jbmp.2023.227369.1343

مهسا جندقی؛ محمود نادری بنی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ مهدی سبک رو