• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات

    نویسندگان

    • شیوا یزدانفر 1
    • عبداله نعامی 2
    • ناصر آزاد 3

    1 دانشجو

    2 هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب(استادیار)

    3 هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

,

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

10.29252/jbmp.18.37.99
  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

فنّاوری اینترنتی به نسبت نسل­های پیشین فنّاوری اطلاعات، فرصت­های بهتری برای ایجاد موقعیت استراتژیک متمایز برای شرکت­ها فراهم می‌کند، مشروط برآنکه ناسازگار­ی­های بین رویکردهای اینترنتی و سنتی را درک کرده و بتوان استراتژی­های به‌واقع متمایزی طراحی کرد. تحقیق پیشرو فرایند تدوین استراتژی بازاریابی برای کسب­وکارهای دیجیتال را مطرح می­سازد. از روش کیفی تحلیل محتوا بین 7تن از خبرگان کسب­وکارهای دیجیتال تا رسیدن به اشباح نظری و روش کمی روش ساختاری تفسیری استفاده شد. پژوهش حاضر از منظر هدف پژوهش کاربردی-توسعه­ای و ازنظر نحوه گردآوری اطلاعات، پژوهشی توصیفی و از نوع پیمایشی محسوب می­شود. در نتایج تحقیق 31مؤلفه، که شامل بررسی محیط خرد و کلان، رفتارشناسی افراد هدف، بررسی تهدید تازه‌واردان، تحولات زیاد بازیگران، سنجش پویایی سیستم، نقاط تماس با مشتری، بررسی پلتفرم‌ها و گذرابودن مزیت های رقابتی، تبیین محتوا، ارائه خدمات و قیمت‌گذاری تبلیغات و رابط­کاربری، ارتقا و بروزرسانی، مقیاس بندی و ابزارهای بازخوردی، سئو و داده‌کاوی، اعتبار کسب‌وکار و برندینگ، مشارکت افراد و همکاری، ارزش ارائه‌شده بالاتر، توسعه افقی، تقویت مشارکت و شبکه‌سازی دارایی و اطلاعاتی و تبلیغاتی استخراج شده و در ادامه نحوه ارتباط این مؤلفه باهم در مدلی فرایندی ارائه گردیده است. در ادامه از مولفه­های استخراج شده، پنج عنصر محتوی استراتژی بازاریابی کسب­وکارهای دیجیتال معرفی شد.

کلیدواژه‌ها

  • استراتژی بازاریابی
  • استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • الگوی مشتری
  • محتوی استراتژی بازاریابی
  • XML
  • اصل مقاله 623.31 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 647
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,079
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 18، شماره 37 - شماره پیاپی 37
خرداد 1398
صفحه 99-120
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 623.31 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 14 تیر 1398
  • تاریخ پذیرش: 26 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 647
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,079

APA

یزدانفر, شیوا, نعامی, عبداله, & آزاد, ناصر. (1398). طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 18(37), 99-120. doi: 10.29252/jbmp.18.37.99

MLA

شیوا یزدانفر; عبداله نعامی; ناصر آزاد. "طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 18, 37, 1398, 99-120. doi: 10.29252/jbmp.18.37.99

HARVARD

یزدانفر, شیوا, نعامی, عبداله, آزاد, ناصر. (1398). 'طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 18(37), pp. 99-120. doi: 10.29252/jbmp.18.37.99

VANCOUVER

یزدانفر, شیوا, نعامی, عبداله, آزاد, ناصر. طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1398; 18(37): 99-120. doi: 10.29252/jbmp.18.37.99

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب