دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 7
نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند
تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان
طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن
طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسبوکارهای دیجیتال حوزه خدمات
صفحه 99-120