دوره و شماره: دوره 18، شماره 38، شهریور 1398 
تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه

صفحه 13-35

10.29252/jbmp.18.38.13

سید محمود حسینی؛ منیژه قره چه؛ محمد اصولیان؛ مرضیه نصیری


عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان

صفحه 59-85

10.29252/jbmp.18.38.59

علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هانیه فتحی؛ نوشین ابراهیم زاده


ارائه الگوی شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار

صفحه 87-108

10.29252/jbmp.18.38.87

محسن کرمی؛ عباسعلی رستگار؛ عادل آذر؛ داود فیض؛ محمدرحیم اسفیدانی