تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه سید محمود حسینی؛ منیژه قره چه؛ محمد اصولیان؛ مرضیه نصیری 10.29252/jbmp.18.38.13 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.5 M
تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو محسن نظری؛ ابوعلی ودادهیر؛ حمیدرضا عزتی 10.29252/jbmp.18.38.37 مشاهده مقاله اصل مقاله 834.02 K
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هانیه فتحی؛ نوشین ابراهیم زاده 10.29252/jbmp.18.38.59 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.11 M
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار محسن کرمی؛ عباسعلی رستگار؛ عادل آذر؛ داوود فیض؛ محمدرحیم اسفیدانی 10.29252/jbmp.18.38.87 مشاهده مقاله اصل مقاله 931.63 K
تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی زینب زمانی؛ محمد علی بابایی زکلیکی 10.29252/jbmp.18.38.110 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.65 M
طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران راضیه مهدیه نجف آبادی؛ احمد ندایی فرد 10.29252/jbmp.18.38.131 مشاهده مقاله اصل مقاله 976.84 K
بررسی اثر اختیار مدیران و کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامهریزی استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط حسین رحمان سرشت؛ بهرام جبارزاده کرباسی 10.29252/jbmp.18.38.153 مشاهده مقاله اصل مقاله 656.75 K