شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی 10.29252/jbmp.18.39.13 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.3 M
طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران حسن عباس زاده؛ دکتر اکبر عالم تبریز؛ دکتر منصور ایران دوست؛ عادل صلواتی 10.29252/jbmp.18.39.33 مشاهده مقاله اصل مقاله 825.06 K
خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجارب بنگاههای ایرانی) هاشم آقازاده؛ شاهین قرصی عنبران؛ نیما سپهرصادقیان 10.29252/jbmp.18.39.59 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.56 M
تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی استان کرمانشاه) محمدرضا کریمی علویجه؛ پریسا تاک 10.29252/jbmp.18.39.83 مشاهده مقاله اصل مقاله 744.86 K
ارائه مدل پارادایمی مفهومسازی کسبوکارهای فراگیر اجتماعی با رویکرد فراترکیب محمدرضا فلاح 10.29252/jbmp.18.39.101 مشاهده مقاله اصل مقاله 854.99 K
تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ 10.29252/jbmp.18.39.121 مشاهده مقاله اصل مقاله 943.45 K
تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژیمحور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیتهای تکنولوژیک، شبکه و منابعانسانی سارا خضرلو؛ یوسف پاشازاده 10.29252/jbmp.18.39.141 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.48 M