طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشتافزار ایرانی اسلامی (ایراننوشت) محمد یقینی؛ نادر جعفری هفتخوانی 10.29252/jbmp.18.40.13 مشاهده مقاله اصل مقاله 983.37 K
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربهی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری احسان کریمی؛ مهدی شامیزنجانی؛ مسعود کیماسی؛ علیرضا حسن زاده 10.29252/jbmp.18.40.36 مشاهده مقاله اصل مقاله 542.98 K
شناسایی عوامل کلیدی مؤثر بر بروز رفتار ضدمصرف در میان مصرفکنندگان ایرانی 10.29252/jbmp.18.40.57 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.12 M
طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی سیدنجم الدین موسوی؛ صابر تقی پور؛ معصومه مومنی مفرد 10.29252/jbmp.18.40.79 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.32 M
مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد نبی زاده 10.29252/jbmp.18.40.98 مشاهده مقاله اصل مقاله 858.86 K
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی داود فیض؛ عظیم زارعی؛ هادی قزوینی 10.29252/jbmp.18.40.119 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.36 M
تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند صالح بهاری؛ مهدی نادری نسب؛ سید عباس بی نیاز 10.29252/jbmp.18.40.140 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.45 M