ا
-
اعتبار سازمان
بررسی تاثیر بازاریابی پدرخوانده بر اعتبار سازمان به واسطهی وفاداری تزلزل ناپذیر اعضا [دوره 24، شماره 61، 1404]
ب
-
بازاریابی پدرخوانده
بررسی تاثیر بازاریابی پدرخوانده بر اعتبار سازمان به واسطهی وفاداری تزلزل ناپذیر اعضا [دوره 24، شماره 61، 1404]
ن
-
نوآوری نظری
پژوهش های بینرشتهای در مدیریت [دوره 24، شماره 61، 1404]
و
-
وفاداری تزلزل ناپذیر اعضا
بررسی تاثیر بازاریابی پدرخوانده بر اعتبار سازمان به واسطهی وفاداری تزلزل ناپذیر اعضا [دوره 24، شماره 61، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد