نویسنده = %D8%B1%D8%B6%D8%A7 %D9%82%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87 %D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان

دوره 13، شماره 21، اسفند 1393، صفحه 159-176

غلامحسین خورشیدی؛ رضا قنبرزاده میاندهی؛ سینا فخارمنش


الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران

دوره 12، شماره 16، آذر 1392، صفحه 49-66

اکرم هادیزاده مقدم؛ محمدحسین زاهدیان نژاد؛ رضا قنبرزاده میاندهی؛ سینا فخارمنش