دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = ابوالقاسم ابراهیمی
تعداد مقالات: 6
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام
دوره 20، شماره 46، مرداد 1400، صفحه 113-141
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون
دوره 16، شماره 30، شهریور 1396، صفحه 13-31
عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی
دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 69-85
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان
دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 107-122
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران
دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 31-48
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392