دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = وفاداری مشتری
تعداد مقالات: 5
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز)
دوره 22، شماره 54، شهریور 1402
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
دوره 19، شماره 44، اسفند 1399، صفحه 42-67
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده
دوره 16، شماره 32، اسفند 1396
طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
دوره 11، شماره 10، خرداد 1391
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی
دوره 9، شماره 3، آذر 1389