کلیدواژه‌ها = عشق به برند
شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1402

10.48308/jbmp.2023.232734.1536

علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی؛ محسن عارف نژاد؛ رضا سپهوند


تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند

دوره 15، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 137-153

ابوالحسن حسینی؛ میثم شیر خدایی؛ سعید سعیدی


عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی

دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 87-106

میثم شیرخدایی؛ زهرا نبی زاده