دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = مدیریت دانش مشتری
تعداد مقالات: 3
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند
دوره 21، شماره 51، آبان 1401، صفحه 184-217
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
دوره 19، شماره 44، اسفند 1399، صفحه 42-67
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 133-154