دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = سفر مشتری
تعداد مقالات: 3
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه
دوره 21، شماره 50، تیر 1401، صفحه 75-104
مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟
دوره 18، شماره 40، اسفند 1398
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس)
دوره 18، شماره 38، شهریور 1398