دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = عادل آذر
تعداد مقالات: 7
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 13-38
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار
دوره 18، شماره 38، شهریور 1398
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی
دوره 17، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 53-70
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان)
دوره 16، شماره 31، آذر 1396، صفحه 119-139
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه
دوره 9، شماره 4، اسفند 1389
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه
دوره 9، شماره 1، خرداد 1389