دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = علی صنایعی
تعداد مقالات: 5
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای
دوره 15، شماره 26، خرداد 1395، صفحه 161-178
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه
دوره 13، شماره 18، خرداد 1393، صفحه 31-48
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده
دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 177-197
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی
دوره 11، شماره 11، شهریور 1391