دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = محسن اکبری
تعداد مقالات: 7
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 92-119
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش
دوره 19، شماره 43، آبان 1399، صفحه 171-196
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری
دوره 17، شماره 36، اسفند 1397، صفحه 57-73
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی
دوره 16، شماره 32، اسفند 1396
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی
دوره 15، شماره 26، خرداد 1395، صفحه 123-139
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک
دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 177-197
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی
دوره 12، شماره 16، آذر 1392، صفحه 107-122