دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = اعتماد
تعداد مقالات: 7
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار
دوره 13، شماره 20، آذر 1393، صفحه 123-140
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک
دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 177-197
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند)
دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 13-30
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392
بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)
دوره 11، شماره 10، خرداد 1391
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان
دوره 9، شماره 4، اسفند 1389