بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران راحیل کردحیدری؛ علی قاسمیان صاحبی؛ محمد حسین کیانی گهر؛ نگین سنگری 10.48308/jbmp.2023.103544 مشاهده مقاله
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد اسفندیار محمدی؛ مهسا جعفری؛ اردشیر شیری 10.48308/jbmp.2023.103739 مشاهده مقاله
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی علی فرهادیان؛ سمیه زنگیان؛ امین همتی 10.48308/jbmp.2023.103740 مشاهده مقاله
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط یوسف محمدی فر؛ شهلا کریمی 10.48308/jbmp.2023.103816 مشاهده مقاله
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) حامد عبادینیا؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ مریم مولاقلقاچی 10.48308/jbmp.2023.103820 مشاهده مقاله
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد محمدامیر سالاری کمانگر؛ سهیلا خدامی؛ هرمز مهرانی 10.48308/jbmp.2023.232566.1533 مشاهده مقاله
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند سید نجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ زهرا غفوری؛ سعید میر 10.48308/jbmp.2023.230012.1481 مشاهده مقاله