دوره و شماره: دوره 22، شماره 54 - شماره پیاپی 88، شهریور 1402 

علمی - پژوهشی

بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران

صفحه 13-46

10.48308/jbmp.2023.103544

راحیل کردحیدری؛ علی قاسمیان صاحبی؛ محمد حسین کیانی گهر؛ نگین سنگری


فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد

صفحه 47-78

10.48308/jbmp.2023.103739

اسفندیار محمدی؛ مهسا جعفری؛ اردشیر شیری


علمی - پژوهشی

بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند

صفحه 225-253

10.48308/jbmp.2023.230012.1481

سید نجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ زهرا غفوری؛ سعید میر