دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = عظیم زارعی
تعداد مقالات: 7
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند
دوره 21، شماره 51، آبان 1401، صفحه 153-183
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B
دوره 21، شماره 50، تیر 1401، صفحه 183-206
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 13-38
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی
دوره 19، شماره 43، آبان 1399، صفحه 120-148
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی
دوره 18، شماره 40، اسفند 1398
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی
دوره 15، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 173-189
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 117-132