نویسنده = منیژه قره چه
تعداد مقالات: 6
1. شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی)

دوره 17، شماره 33، بهار 1397، صفحه 13-30

سید محمود حسینی؛ بهمن حاجی پور؛ منیژه قره چه؛ هوشنگ نظامی وند چگینی


2. الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی

دوره 16، شماره 29، بهار 1396، صفحه 93-109

بهمن حاجی پور؛ منیژه قره چه؛ مصطفی محمدی


3. تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری

دوره 14، شماره 24، پاییز 1394، صفحه 49-67

محمد رضا حمیدی‌زاده؛ منیژه قره چه؛ اکرم هادی‌زاده مقدم؛ سیروس سلیمی‌پور****


4. نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد

دوره 14، شماره 24، پاییز 1394، صفحه 87-101

مجید مومن؛ منیژه قره چه؛ رضا قنبرزاده ****


5. بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی

دوره 11، شماره 12، پاییز 1391

منیژه قره چه؛ محمد مقدسی؛ سید حمیدرضا عظیمی