دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 7
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته
صفحه 13-38
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی
صفحه 39-62
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین
صفحه 64-85
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران
صفحه 87-108
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند
صفحه 110-128
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی
صفحه 130-151
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی)
صفحه 153-172