دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 7
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای
صفحه 13-40
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
صفحه 42-67
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا
صفحه 69-97
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری
صفحه 98-119
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی
صفحه 120-146
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری
صفحه 147-170
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران
صفحه 172-197