دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 7
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
صفحه 13-38
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته
صفحه 39-64
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM
صفحه 66-90
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد
صفحه 92-119
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین
صفحه 120-143
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C
صفحه 144-168
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات
صفحه 169-195