دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 8
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار
صفحه 13-42
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران
صفحه 43-60
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران
صفحه 61-86
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت
صفحه 87-113
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب
صفحه 114-141
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب
صفحه 142-176
نوستالژی و نیات رفتاری مصرفکننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV)
صفحه 177-198