دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = حمیدرضا یزدانی
تعداد مقالات: 7
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 66-90
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان
دوره 18، شماره 37، خرداد 1398
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد
دوره 13، شماره 20، آذر 1393، صفحه 141-158
اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت
دوره 11، شماره 10، خرداد 1391
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)
دوره 10، شماره 9، اسفند 1390
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران
دوره 10، شماره 7، شهریور 1390
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت
دوره 9، شماره 3، آذر 1389