نویسنده = حمیدرضا یزدانی
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ

دوره 23، شماره 57، خرداد 1403، صفحه 184-214

10.48308/jbmp.2024.235849.1613

پیوند میرزائیان خمسه؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی


ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان

دوره 22، شماره 56، اسفند 1402، صفحه 13-34

10.48308/jbmp.2024.234517.1579

مجتبی کریمیان؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی اکبر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ حمیدرضا یزدانی


ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه

دوره 22، شماره 56، اسفند 1402، صفحه 35-61

10.48308/jbmp.2024.235151.1590

سجاد زمانی؛ امیر خانلری؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ حمیدرضا یزدانی


تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد

دوره 13، شماره 20، آذر 1393، صفحه 141-158

میراحمد امیرشاهی؛ سمانه پارسا؛ حمیدرضا یزدانی


تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)

دوره 10، شماره 9، اسفند 1390

منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهام مرادی


بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت

دوره 9، شماره 3، آذر 1389

حمیدرضا یزدانی؛ محمدرضا کاظمی نجف آبادی؛ غلامرضا سلیمی