نویسنده = حمیدرضا یزدانی
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان

دوره 22، شماره 56، اسفند 1402

10.48308/jbmp.2024.234517.1579

مجتبی کریمیان؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی اکبر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ حمیدرضا یزدانی


ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه

دوره 22، شماره 56، اسفند 1402

10.48308/jbmp.2024.235151.1590

سجاد زمانی؛ امیر خانلری؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ حمیدرضا یزدانی


تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد

دوره 13، شماره 20، آذر 1393، صفحه 141-158

میراحمد امیرشاهی؛ سمانه پارسا؛ حمیدرضا یزدانی


تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)

دوره 10، شماره 9، اسفند 1390

منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهام مرادی


بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت

دوره 9، شماره 3، آذر 1389

حمیدرضا یزدانی؛ محمدرضا کاظمی نجف آبادی؛ غلامرضا سلیمی