دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 10
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند
دوره 21، شماره 51، آبان 1401، صفحه 184-217
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک»
دوره 19، شماره 41، خرداد 1399، صفحه 101-119
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی
دوره 18، شماره 40، اسفند 1398
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری
دوره 17، شماره 36، اسفند 1397، صفحه 57-73
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند
دوره 17، شماره 36، اسفند 1397، صفحه 117-138
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای
دوره 15، شماره 26، خرداد 1395، صفحه 179-196
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 79-96
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه
دوره 13، شماره 18، خرداد 1393، صفحه 31-48
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته
دوره 10، شماره 7، شهریور 1390