آ
-
آقایی داغلیان، محمد
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
ا
-
ایرانی، حمیدرضا
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
اسگندری، کریم
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
اسماعیلی، مصطفی
شناسایی سوگیریهای شناختی سیاستگذاران در تصمیمگیریهای استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 135-170]
-
اشرفی، فاطمه
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
ب
-
باقری، مژگان
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
بخشی زاده برج، کبری
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
ت
-
ترکستانی، محمد صالح
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
ج
-
جاهدی، پدرام
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
جعفری، علی اکبر
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
جعفری، مهسا
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
-
جوانمرد، مریم
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
چ
-
چیت ساز، مسعود
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ح
-
حسینی، ابوالحسن
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
حسینی، مینا
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
-
حسینی، مینا
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
خانلری، امیر
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
خداداد حسینی، سید حمید
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
خدامی، سهیلا
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
خلیل نژاد، شهرام
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای محوری پلتفرمهای پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 62-83]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
ر
-
رضایی نژاد، هادی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
رهگذر، شکیبا
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
ز
-
زارعی، قاسم
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
زمانی، سجاد
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
زنگیان، سمیه
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
س
-
ساعدی، عبداله
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
-
سالاری کمانگر، محمدامیر
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
سپهوند، رضا
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
سنگری، نگین
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
ش
-
شیخ، رضا
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
-
شیری، اردشیر
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
-
شیری، نعمتاله
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
شیرخدایی، میثم
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
شیرخدایی، میثم
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
شریعت نژاد، علی
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 84-115]
ص
-
صالح آبادی، شقایق
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
صائب نیا، سمیه
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
صنفی، سهیلا
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
ع
-
عارف نژاد، محسن
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
عبادینیا، حامد
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
عرفای جمشیدی، شادی
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
علی پور، حسین
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
عندلیب، علیرضا
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
غ
-
غفوری، زهرا
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
ف
-
فرزانه کهنه شهری، میلاد
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
فرهادیان، علی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
ق
-
قاسمیان، علی
شناسایی سوگیریهای شناختی سیاستگذاران در تصمیمگیریهای استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 135-170]
-
قاسمیان صاحبی، علی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
قربانی دینانی، حسن
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
ک
-
کیانی گهر، محمد حسین
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
کردحیدری، راحیل
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
کردحیدری، راحیل
شناسایی سوگیریهای شناختی سیاستگذاران در تصمیمگیریهای استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 135-170]
-
کردنائیج، اسداله
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
کردنائیج، اسداله
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
کریمی، شهلا
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
-
کریمیان، مجتبی
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
م
-
محمدی، اسفندیار
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
-
محمدشفیعی، مجید
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
-
محمدی فر، یوسف
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
-
میر، سعید
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
مرادنژادی، همایون
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
مهرابیان، احمد
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
موسوی، سید نجم الدین
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
موسوی، سید نجم الدین
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
موسوی، سیده نسیم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
موقر، مرتضی
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
موقر، مرتضی
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
مولاقلقاچی، مریم
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
ن
-
نادری بنی، محمود
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
-
نجات، سهیل
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
نظامی، آرش
شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 171-194]
ه
-
همتی، امین
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
یزدانی، حمیدرضا
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد