دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش
صفحه 13-31
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی
صفحه 33-48
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار
صفحه 47-68
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند
صفحه 69-87
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده
صفحه 89-104
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی
صفحه 105-120
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان
صفحه 121-136
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند
صفحه 137-153
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط
صفحه 155-171
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی
صفحه 173-189