دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران)
صفحه 13-30
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی
صفحه 31-49
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی
صفحه 51-72
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی
صفحه 73-90
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری
صفحه 91-106
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی
صفحه 107-124
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی
صفحه 125-140
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش
صفحه 141-158
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند
صفحه 159-175
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی
صفحه 177-193