نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]

ا

  • اختلال چندشخصیتی برند شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اخلاق حرفه ای مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اخلاق کسب‌وکار بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • ارزش‌آفرینی چابک طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
  • ارزش درک‌شدۀ خدمات تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
  • اسکیزوفرنی برند شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اشتغال دانش‌بنیان واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
  • اصالت برند بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • اصول بازاریابی حسی طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • الهام‌گیری از مشتری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر الهام‌گیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • انرژی های تجدیدپذیر ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • انسان‌انگاری برند تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اینفلوئنسر مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اُوپلو-پوکد ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]

ب

  • بازاریابی جوامع دور از وطن تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
  • بازاریابی سبز مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
  • بازارگرایی بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • بازار محوری تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • بازی وارسازی بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • بخش مصرفی صنعت ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • برند شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • برند شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
  • برند تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • برند اصیل بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • برند مروژ شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • بلوغ دیجیتال شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]

پ

  • پلتفرم شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • پوشاک ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402]

ت

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
  • تحلیل مضمون شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • تحلیل مضمون مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • تطبیق خدمات ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • تعالی برند شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • تکنیک چندمعیاره ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • تمایل به خرید بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • تناسب برند با مصرف‌کننده تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • توسعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • توسعه نوآوری واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
  • تئوری دیگری خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

ج

  • جوامع آنلاین برند شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر الهام‌گیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • جوامع دور از وطن تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]

چ

  • چالش مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]

خ

  • خودانگاره مشتری بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

د

  • داده بنیان ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر الهام‌گیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • دلفی‌‌‌فازی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • دوسوتوانی نوآوری تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402]

ر

  • رشد شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • رضایت مشتری بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
  • رفتار تعاملی کارکنان خط مقدم تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
  • رفتار خرید مشتریان طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • رفتار شهروندی مشتری تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
  • رفتار مشارکتی مشتری تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
  • رویکرد کیو تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]

ز

  • زنجیره ارزش‌آفرینی طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

س

  • ساحت خیالی خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
  • ساحت نمادین خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
  • سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • سفر مشتری ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • سنجه میل خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

ش

  • شایستگی محوری شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • شبکه ارزش ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
  • شجاعت برند فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
  • شرکت های بیمه بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • شرکت های دانش بنیان شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • شرکت‌های کارآفرینانه واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]

ص

  • صنایع کوچک و متوسط طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
  • صنعت 0/4 شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
  • صنعت بیمه بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • صنعت خرده فروشی بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
  • صنعت مد فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]

ع

  • عشق به برند شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • عملکرد سازمانی بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
  • عملکرد کسب‌وکار بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402]

ف

  • فراترکیب مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]

ق

  • قابلیت استراتژیک شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • قدرت اجتماعی برند بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • قدرت گفتگوپذیری برند شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]

ک

  • کافی‌شاپ‌های اصفهان طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • کالاهای تند مصرف شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • کانالهای توزیع چندگانه ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • کسب‌وکار کوچک و متوسط مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
  • کسب‌وکارهای نوپا تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • کشور خاستگاه تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
  • کشور میزبان تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
  • کیفیت رابطه تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • کلاسه‌بندی (مرتب‌سازی) ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]

گ

  • گفتگوی برند شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]

ل

  • لاکان خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

م

  • متن کاوی شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
  • محرک‌های حسی محیطی طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • مدیریت کلان داده‌ها بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
  • مدل سازی ساختاری- تفسیری مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • مدل‏های آمادگی شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
  • مدل وفادارسازی ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • مزیت رقابتی شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • مشتری شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • مشتریان بیمه بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • مشتریان شرکتی ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402]

ن

  • نقاط تماس ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • نقشه شناختی فازی شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • نمایه‌های مرجع ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]

و

  • واحدهای فناور واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
  • واژگان کلیدی: برند فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
  • واژه‌های کلیدی: میل مصرف‌کننده خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
  • وفاداری مشتری تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]

ه

  • هزینه فایده ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402]
  • هویت برند شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402]