آ
-
آمیخته بازاریابی
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
ا
-
اختلال چندشخصیتی برند
شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 171-194]
-
اخلاق حرفه ای
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
اخلاق کسبوکار
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
ارزشآفرینی چابک
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
ارزش درکشدۀ خدمات
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
اسکیزوفرنی برند
شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 171-194]
-
اشتغال دانشبنیان
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
اصالت برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
اصول بازاریابی حسی
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
-
الهامگیری از مشتری
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
انرژی های تجدیدپذیر
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
انسانانگاری برند
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
-
اینفلوئنسر
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
اُوپلو-پوکد
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
ب
-
بازاریابی جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
بازاریابی سبز
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
-
بازارگرایی
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
بازار محوری
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
-
بازی وارسازی
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
بخش مصرفی صنعت
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
برند
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
برند
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
-
برند اصیل
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
برند مروژ
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
بلوغ دیجیتال
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
پ
-
پلتفرم
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای محوری پلتفرمهای پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 62-83]
-
پوشاک
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
ت
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
تحلیل مضمون
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
تحلیل مضمون
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
تطبیق خدمات
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
تعالی برند
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
تکنیک چندمعیاره
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
-
تمایل به خرید
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
تناسب برند با مصرفکننده
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
-
توسعه
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 84-115]
-
توسعه نوآوری
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
تئوری دیگری
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ج
-
جوامع آنلاین برند
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
چ
-
چالش
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
خ
-
خودانگاره مشتری
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
د
-
داده بنیاد
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
دلفی فازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر الهامگیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 165-198]
-
دلفیفازی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
دوسوتوانی نوآوری
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
ر
-
رشد
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 84-115]
-
رضایت مشتری
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
رفتار تعاملی کارکنان خط مقدم
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
رفتار خرید مشتریان
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
-
رفتار شهروندی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
رفتار مشارکتی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
-
رویکرد کیو
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
ز
-
زنجیره ارزشآفرینی
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
س
-
ساحت خیالی
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
ساحت نمادین
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 84-115]
-
سفر مشتری
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
سنجه میل
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ش
-
شایستگی محوری
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای محوری پلتفرمهای پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 62-83]
-
شبکه ارزش
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
شجاعت برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
-
شرکت های بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
شرکت های دانش بنیان
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 84-115]
-
شرکتهای کارآفرینانه
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
ص
-
صنایع کوچک و متوسط
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
صنعت 0/4
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
-
صنعت بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
صنعت خرده فروشی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
صنعت مد
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
ع
-
عشق به برند
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
عملکرد سازمانی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
عملکرد کسبوکار
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
ف
-
فراترکیب
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
ق
-
قابلیت استراتژیک
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای محوری پلتفرمهای پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 62-83]
-
قدرت اجتماعی برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
قدرت گفتگوپذیری برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
ک
-
کافیشاپهای اصفهان
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
-
کالاهای تند مصرف
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
کانالهای توزیع چندگانه
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
کسبوکار کوچک و متوسط
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 117-152]
-
کسبوکارهای نوپا
تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسانانگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 61-81]
-
کشور خاستگاه
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
کشور میزبان
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
کیفیت رابطه
تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرفکننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 139-164]
-
کلاسهبندی (مرتبسازی)
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
گ
-
گفتگوی برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
ل
-
لاکان
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
م
-
متن کاوی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
-
محرکهای حسی محیطی
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرکهای حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافیشاپهای شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 40-60]
-
مدیریت کلان دادهها
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 13-46]
-
مدل سازی ساختاری- تفسیری
مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 113-134]
-
مدلهای آمادگی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 79-116]
-
مدل وفادارسازی
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
مزیت رقابتی
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای محوری پلتفرمهای پوشاک برتر در ایران [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 62-83]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافیشاپها: نقش تعدیلگر هویت قومی [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 116-138]
-
مشتری
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 13-39]
-
مشتریان بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
مشتریان شرکتی
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
ن
-
نقاط تماس
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 13-34]
-
نقشه شناختی فازی
شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 171-194]
-
نمایههای مرجع
ارزیابی سریع مشتریان و کلاسهبندی آنها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 82-112]
و
-
واحدهای فناور
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
واژگان کلیدی: برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 47-78]
-
واژههای کلیدی: میل مصرفکننده
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
وفاداری مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402، صفحه 153-187]
ه
-
هزینه فایده
ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه [دوره 22، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
هویت برند
شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402، صفحه 171-194]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد