دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = نسرین جزنی
تعداد مقالات: 7
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 13-30
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392
تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس
دوره 11، شماره 10، خرداد 1391
طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
دوره 11، شماره 10، خرداد 1391
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری
دوره 10، شماره 6، خرداد 1390
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال
دوره 9، شماره 3، آذر 1389