دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 9
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران
دوره 20، شماره 48، دی 1400، صفحه 43-60
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران
دوره 19، شماره 41، خرداد 1399، صفحه 119-136
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 79-96
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری
دوره 14، شماره 22، خرداد 1394، صفحه 105-122
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی)
دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 107-122
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران
دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 141-158
شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی
دوره 11، شماره 11، شهریور 1391
نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو
دوره 11، شماره 11، شهریور 1391