موضوعات = مدیریت استراتژیک
شناسایی عوامل تحقق قابلیت دوسوتوانی سازمانی از منظر خردبنیان‌ها با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1404

10.48308/jbmp.2025.241699.1706

محمدجواد سهرابی رنانی؛ محمد جوادی


ارائه مدل توسعه صادرات کالاهای صنعتی به بازار عراق با تأکید بر اقلام سرمایه‌ای

دوره 24، شماره 62، تیر 1404

10.48308/jbmp.2025.239980.1687

مهدی نجات نیا؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ سیدحسام سیدین


چارچوب پذیرش مدل های کسب و کار مبتنی بر پلتفرم در فناوری بیمه

دوره 23، شماره 59، آذر 1403، صفحه 88-116

10.48308/jbmp.2025.237837.1649

مژگان بنار؛ معصومه حسین زاده شهری؛ فرزان خامسیان


ارائۀ مدل انتخاب استراتژی های عبور از چالش های راه اندازی پلتفرم‌های دیجیتال: رویکرد مبتنی بر CSF و KSF

دوره 23، شماره 58، شهریور 1403، صفحه 78-99

10.48308/jbmp.2024.235571.1604

آتوسا ابراهیمی شاه آبادی؛ نیلوفر نوبری؛ علی مبینی دهکردی


توسعه الگوی قابلیت بداهه‌گرایی در شرکت‌های فناورانه عراق

دوره 23، شماره 58، شهریور 1403، صفحه 150-172

10.48308/jbmp.2025.236880.1633

علی الساعدی؛ علی کاظمی؛ آذرنوش انصاری طادی


طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته

دوره 23، شماره 57، فروردین 1403، صفحه 59-103

10.48308/jbmp.2024.235567.1603

محمد امیر سالاری کمانگر؛ سهیلا خدامی؛ احمد مهرابیان


بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی

دوره 22، شماره 56، اسفند 1402، صفحه 116-138

10.48308/jbmp.2024.235029.1586

میلاد فرزانه کهنه شهری؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه صائب نیا


ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402، صفحه 188-224

10.48308/jbmp.2023.232566.1533

محمدامیر سالاری کمانگر؛ سهیلا خدامی؛ احمد مهرابیان


واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام

دوره 22، شماره 53، خرداد 1402، صفحه 196-228

10.48308/jbmp.2023.103665

نعمت‌اله شیری؛ همایون مرادنژادی