دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد
صفحه 13-30
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه
صفحه 31-48
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی
صفحه 49-66
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
صفحه 67-86
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
صفحه 87-106
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت
صفحه 107-122
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران
صفحه 123-140
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها
صفحه 141-158
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
صفحه 159-176
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد
صفحه 177-197