دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند
صفحه 13-29
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
صفحه 31-48
راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی
صفحه 49-66
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای
صفحه 67-86
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه
صفحه 87-106
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان
صفحه 107-122
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی
صفحه 123-140
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات
صفحه 141-158
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان
صفحه 159-176
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی
صفحه 177-197