دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه
صفحه 13-30
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری
صفحه 31-48
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد
صفحه 49-66
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان
صفحه 67-86
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران
صفحه 87-106
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان
صفحه 107-122
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی)
صفحه 123-140
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار
صفحه 141-158
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
صفحه 159-176
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک
صفحه 177-197