دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها
صفحه 13-28
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی
صفحه 29-47
تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه
صفحه 49-67
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران
صفحه 69-84
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی
صفحه 85-103
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری
صفحه 105-122
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد
صفحه 123-139
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت
صفحه 141-158
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده
صفحه 159-174
تأثیر طراحی بستهبندی بر انتخاب مصرفکنندگان
صفحه 175-194