دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 9
تفاوت نگرشهای نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستورانهای فستفود
صفحه 13-27
پیشایندهای گرایشهای سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری
صفحه 28-48
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری
صفحه 49-67
عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی
صفحه 69-85
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد
صفحه 87-101
بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند
صفحه 103-116
الگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری
صفحه 117-137
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید
صفحه 138-156
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده
صفحه 157-175