دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
صفحه 13-28
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفهجویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA
صفحه 29-47
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی
صفحه 48-68
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی
صفحه 69-86
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی
صفحه 87-105
تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان
صفحه 107-122
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
صفحه 123-139
تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده
صفحه 141-160
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند
صفحه 161-178
الگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط
صفحه 179-200