دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 10
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی
صفحه 13-30
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند
صفحه 31-44
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند
صفحه 45-62
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد
صفحه 63-78
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
صفحه 79-96
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی
صفحه 97-115
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
صفحه 117-132
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری
صفحه 133-154
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن
صفحه 155-170
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران
صفحه 171-183