آ

  • آذر، عادل تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

  • آذربایجانی، مرضیه ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]

  • آسایش، ابوالقاسم استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]

  • احمدی، فرهاد ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]

  • ایرانی، حمیدرضا ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]

  • اسفیدانی، محمدرحیم شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]

  • اسکندری، نادر ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]

  • اصغری نجیب، مریم ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

  • اکبری، محسن شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]

  • امینی، علیرضا ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]

  • امینی، علیرضا ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]

  • انوشه ئی، رضا طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

  • بخشی زاده برج، کبری روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]

ت

  • ترابی، محسن تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]

  • ترکستانی، محمدصالح روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]

ج

  • جامی پور، مونا واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]

  • جاهدی، پدرام روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]

ح

  • حاجیها، علی طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]

  • حیدرزاده، کامبیز تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • حسینی، مینا بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]

  • حسن بیگی، نرگس ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]

  • حسین پور، مهدی راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]

  • حسین زاده شهری، , معصومه شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]

  • خانلری، امیر شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]

  • خدیور، , آمنه شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]

  • خیری،، بهرام طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]

  • خسروی، ابوالفضل تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]

  • خوشرو، مینا ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]

د

  • دل افروز، نرگس شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]

ر

  • رحیمی کلور، حسین ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]

  • رستگار، عباسعلی ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

  • رستگاری، رضا ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]

  • رستمی، اکبر نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]

  • رضایی، بیژن راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]

ز

  • زارعی، عظیم تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

  • زالی، محمد رضا طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]

س

  • سعیدی، محمد ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]

  • سیف اللهی، ناصر ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]

  • سلطانی، مرتضی ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]

  • سلطانی فر، احسان تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]

ش

  • شریعت نژاد، علی بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]

ص

  • صادقی، حسین ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]

ط

  • طالاری، محمد ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]

ع

  • عالی پور هریسی، مهرداد طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]

  • عباسی، رسول واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]

  • عباسی، عباس ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]

  • عباسی نامی، حامد استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]

  • عبدالوند، محمدعلی تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

  • عبدالوند،، محمد علی طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]

  • عبدیان، صبا شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]

  • عزیزی، خدیجه راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]

  • علی پور، سیما ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

غ

  • غریب نواز، نادر طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

ف

  • فتحی، محمد رضا تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]

  • فریدچهر، الهام طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

  • فیض، داود تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

  • فلاح، محمدرضا ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]

ق

  • قادری، محبوبه بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]

  • قاسملو، مریم واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]

  • قزوینی زاده، نفیسه تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]

  • قلی پور سلیمانی، علی شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]

ک

  • کاظمی نیا، آزاده بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]

  • کردنائیج، دکتر اسدالله ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]

  • کریمی علویجه، محمدرضا طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

گ

  • گراوند، عادله تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

م

  • میثمی آزاد، صفورا طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]

  • محمدی، اسفندیار تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]

  • محمدشفیعی، مجید شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]

  • مختاری، حامد شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]

  • مداح، مرتضی شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]

  • مرادیپور، سعید بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]

  • مسعودی، نازنین فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]

  • میگون پوری، محمدرضا ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]

  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

  • موسوی، سیدنجم الدین بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]

ن

  • نجاتی رشت‌آبادی، حجت شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]

ی

  • یداللهی فارسی، جهانگیر طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]

  • یزدانی، حمیدرضا فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]