نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد استراتژی فروش راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • ابعاد ریسک ادراک‌شده تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
  • ابعاد شخصیتی مایرز- بریگز- تبلیغات شفاهی- خرید- وفاداری تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • اثربخشی و کارایی بازاریابی مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش ادراک‌شده عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • ارزش افزوده تجربه شده تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش اقتصادی برند ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش طول عمر مشتری تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش عاطفی برند ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش ها خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش ویژ برند ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندان صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • ارزش ویژه داخلی برند اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • استراتژی تبلیغات عاطفی تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • استراتژی فروش برند راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • اسلتراتژی تبلیغلات منطقی تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • اعتبار نیروی فروش تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • اعتماد به برند سبز عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • الگوی SOR پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • الگوی فرآیندی انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • انس با علت پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • انعطاف‌پذیری راهبردی انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • انواع صدای کارمندان صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • اهمیت علت پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]

ب

  • بازار تلفن همراه ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • بازارگرایی طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
  • بانکداری اینترنتی تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
  • برنامه راهبردی صنعت غذایی تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • برنامه‌ریزی راهبردی الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • برندگرایی اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • بعد اجتماعی اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • بعد اقتصادی اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • بعد محیط‌زیستی اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]

پ

  • پروژه‏های ملّی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • پژوهش ترکیبی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • پست ها ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • پیشایندهای استراتژی فروش راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]

ت

  • تبادل دانش ضمنی میان فروش و بازاریابی مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • تحلیلل ارزش مشلتری تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ترجیح برند اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • ترجیح برند سبز عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • تصویر برند تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • تصویر برند سبز عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • تصویر ذهنی عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • تعامل‌پذیری رویکردهای تعامل‌پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه‌های نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
  • تعهد به برند صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • تمایلات رفتاری عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • تناسب برند- علت پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • تناسب شخصیت برند تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
  • توسعه شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]

چ

  • چشم انداز خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]

خ

ر

  • راهبرد‌های انعطاف‌پذیر انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • رضایت از برند سبز عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • رضایت مشتری عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • رضایت مشتریان رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
  • رفتار خرید مصرف‌کننده عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • رقابت‌پذیری برند تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]

س

  • سازمان مادر الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • سبک ارتباطی خانواده تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
  • سفیران برند صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • سهم از جیب مشتری تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]

ش

ص

  • صفحات طرفداران ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • صنعت بانک‌داری تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]

ع

  • عملکرد سازمانی طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]

ف

  • فرصت‌طلبی فناورانه تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]

ق

  • قابلیت‌های انعطاف‌پذیر انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • قصد خرید پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • قضاوت اخلاقی پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]

ک

  • کارآفرینی سازمانی طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
  • کارآفرینی فرهنگی مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
  • کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
  • کیفیت خدمات عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • کیفیت خدمات رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]

م

  • مأموریت سازمانی خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • متنکاوی خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • محتوای احساسی پیام تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
  • محصولات مصرفی تندگردش راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • مدیریت دانش فروش و بازاریابی مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • مدیریت راهبردی الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • مدل معادلات ساختاری طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
  • مزیت رقابتی راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • مشارکت بخش خصوصی – دولتی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • مشتریان تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
  • معادلات ساختاری تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • منابع منعطف انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • موفقیت بازاریابی مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]

ن

  • نیت رفتاری خرید تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
  • نظام سلامت رویکردهای تعامل‌پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه‌های نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
  • نظریه پردازی داده بنیاد راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • نگرش تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
  • نگرش به برند ارزش ادراک شده تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
  • نمایشگاه کتاب تهران- انگیزه رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
  • نوآوری بازاریابی تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • نوآوربودن محصول تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]

و

  • وفاداری؛ تبلیغات توصیه‎ای رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
  • وفاداری رفتاری تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • وفاداری مشتری تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • وفاداری نگرشی تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]

ه

  • هنرمند کارآفرین مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]