ا
-
ابدالی، علی
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
-
ابراهیم پور، مصطفی
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
ابراهیم پور، مصطفی
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
-
احمدی، محمد مهدی
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
اخوان خرازیان، مریم
اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
-
اسدی، غلامحسین
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
-
اسفیدانی، محد رحیم
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
اصانلو، بهاره
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
-
اعرابی، سید محمد
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
اقازاده، هاشم
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
-
اقازا ده، هاشم
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
-
اکبری، محسن
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
اکبری، محسن
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
-
اکبر پور شیرازی، محسن
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
-
العجی، حسان
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
امیری عقدائی، سید فتح الله
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
امیر قدسی، سیروس
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
انصاری، اذر نوش
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
انصاری، اذر نوش
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
ب
-
باقری، روح الله
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
-
بنیادی نائینی، علی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
ح
-
حاجی پور، بهمن
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
-
حدادی، معصومه
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
حدادیان، سیما
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
حیدری، علی
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
-
حیدری، علی
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
حسینی، ابوالحسن
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
-
حسینی، سید محمود
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
حسومیان، محمد رضا
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
حقیقی کفاش، مهدی
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
-
خانلری، امیر
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
خیبری، ندا
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
خدامی، سهیلا
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
-
خورشیدی، غلامحسین
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
د
-
دهدستی شاهرخ، زهره
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
دیواندری، علی
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
ر
-
رستگار، عباسعلی
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
رضایی دولت ابادی، حسین
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
رضائیان، علی
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
-
رضوانی، مهران
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
-
رنجبر، محمد هادی
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
رنجبریان، بهرام
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
ز
-
زارعی، عظیم
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
زارع میرک اباد، علی
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
-
زالی، محمد رضا
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
س
-
سید کلالی، نادر
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
سعیدی، سعید
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
-
سیف الدین، امیر علی
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
-
سلطانی، مرتضی
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
ش
-
شاهی، محبوبه
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
شاه حسینی، محمد علی
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
شجاع، مهدی
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
-
شیرازی، بهناز
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
شیر خدایی، میثم
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
-
شیر خدایی، میثم
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
شعبانی، عاطفه
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
شیوا، ایدا
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
ص
-
صانعیان، زهرا السادات
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
صنایعی، علی
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
صولتی، ابوالفضل
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
ظ
-
ظهوری، بهاره
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
ع
-
عباسی، امیر حسین
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
علاالدینی، امیر عباس
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
-
علویجه، محمد رضا
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
ف
-
فارسی، جهانگیر یدالهی
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
-
فو کردی، رحیم
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
ق
-
قره چه، منیژه
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
قنبری جهرمی، محمد جعفر
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
ک
-
کاظمی، احمد
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
کاظمی، رضا محمد
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
کیانی، الهه
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
کرمپور، عبدالحسین
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
کشکوئیه، سید محمود حسینی
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
-
کفچه، پرویز
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
کلابی، امیر محمد
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
-
کلهر، شهلا
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
کیماسی، مسعود
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
م
-
محمدیان، محمود
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
مرتضوی، سعید
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
مظلومی، نادر
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
منطقی، منوچهر
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
-
مهدوی، سامان
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
موسوی جد، سید محمد
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
و
-
وحید مقدم، امیر
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد