آ
-
آرامش، دکتر حامد
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
آزاد، ناصر
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
ا
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
ایرانی، حمیدرضا
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
اعتمادیان، سجاد
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
اکبری، شهناز
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
اکبری، محسن
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
امینی، محمدتقی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
انصاری، آذرنوش
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
ب
-
برزگرپور، محبوبه
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
بیننده، آمنه
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
پ
-
پیاهور، محمد
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
پرچمی سرقین، مریم
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
-
پیرفکر، سهیل
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
-
پرهیزگار، محمدمهدی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
پرهیزگار، محمد مهدی
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
پورسعید، محمدمهدی
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
پورمیرزا، حمیدرضا
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
ت
-
تباوار، علی اصغر
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
ج
-
جلیلی، اسماعیل
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
جندقی، غلامرضا
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
-
جوان دوست، کاظم
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
ح
-
حاجی پور، بهمن
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
حیدری، الهام
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
-
حیدرزاده، کامبیز
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
-
حق وردی زاده، فاطمه
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
خ
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
-
خداداد حسینی، سیدحمید
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
خسروی انجدانی، حسین
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
-
خلیل نژاد، شهرام
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
-
خورشیدی، غلامحسین
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
-
خوشرو، مینا
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
د
-
دانایی، حبیب اله
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
داوری، علی
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
-
درخشان، عبدالناصر
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
دلخون، محمد علی
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
دیلمی عضدی، آرمان
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
ر
-
راه چمنی، احمد
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
-
رجوعی، مرتضی
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
رحیمیان، سمانه
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
رضائیان آستانه، محدثه
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
-
رنجبرفرد، مینا
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
-
روستا، احمد
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
ز
-
زارعی، عظیم
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
س
-
سید کلالی، نادر
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
-
سلطانی، مرتضی
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
-
سلیمان پور، الهه
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
ش
-
شامیزنجانی، مهدی
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
شاه حسینی، محمدعلی
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
-
شجاعی، فرزانه
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
شهرکی آزاد، افسانه
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
ص
-
صادق، محمد هادی
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
ط
-
طالاری، محمد
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
طاهری، احمد
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
ع
-
عابدین، بهاره
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
عبدالوند، محمدعلی
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
-
عسگری، غلامرضا
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
عیوض پور، جعفر
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
غ
-
غفاری، محمد
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
ف
-
فاطمی، عادل
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
فیض، داود
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
ق
-
قنبری، میلاد
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
ک
-
کاظمی، َعلی
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
-
کردنائیج، اسدالله
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
کریمی زند، مهدی
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
کلوشانی، معین
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
م
-
مانیان، امیر
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
محقق منتظری، مهیار
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
محمدی پور، مجتبی
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
محمدشفیعی، مجید
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
محمد شفیعی، مجید
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
مرادی، محمد
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
ملکی، محمدمهدی
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
-
مهرعلیان، غلامحسین
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
ن
-
نخعی مقدم، زهره
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
نعامی، عبدالله
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
نورانی کوتنایی، محمد
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
نورنژادونوش، وحید
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
و
-
وکیلی، یوسف
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
ی
-
یعقوبی، نورمحمد
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد