نمایه نویسندگان

آ

  • آرامش، دکتر حامد تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • آزاد، ناصر طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]

ا

  • ابراهیم پور ازبری، مصطفی بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • ایرانی، حمیدرضا «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
  • اسفیدانی، محمدرحیم ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • اعتمادیان، سجاد تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • اکبری، شهناز درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • اکبری، محسن بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • امینی، محمدتقی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • انصاری، آذرنوش تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]

ب

  • برزگرپور، محبوبه ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • بیننده، آمنه ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]

پ

  • پیاهور، محمد ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • پرچمی سرقین، مریم تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
  • پیرفکر، سهیل ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
  • پرهیزگار، محمدمهدی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • پرهیزگار، محمد مهدی تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • پورسعید، محمدمهدی ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • پورمیرزا، حمیدرضا توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]

ت

  • تباوار، علی اصغر تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]

ج

  • جلیلی، اسماعیل درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • جندقی، غلامرضا «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
  • جوان دوست، کاظم توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب‌ و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]

ح

  • حاجی پور، بهمن طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • حیدری، الهام تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
  • حیدرزاده، کامبیز توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
  • حق وردی زاده، فاطمه تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]

خ

  • خاشعی ورنامخواستی، وحید ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
  • خداداد حسینی، سیدحمید مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • خسروی انجدانی، حسین «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
  • خلیل نژاد، شهرام رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
  • خورشیدی، غلامحسین توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب‌ و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
  • خوشرو، مینا شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم‌آفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]

د

  • دانایی، حبیب اله طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • داوری، علی ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
  • درخشان، عبدالناصر تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • دلخون، محمد علی درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • دیلمی عضدی، آرمان مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]

ر

  • راه چمنی، احمد ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
  • رجوعی، مرتضی تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • رحیمیان، سمانه ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • رضایی دولت آبادی، حسین توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • رضایی دولت آبادی، حسین طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • رضائیان آستانه، محدثه رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
  • رنجبرفرد، مینا بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخص‌های مشتری مداری در سایت‌های خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
  • روستا، احمد توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]

ز

  • زارعی، عظیم طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]

س

  • سید کلالی، نادر تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
  • سلطانی، مرتضی شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم‌آفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
  • سلیمان پور، الهه بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخص‌های مشتری مداری در سایت‌های خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]

ش

  • شامی‌زنجانی، مهدی ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • شاه حسینی، محمدعلی تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
  • شجاعی، فرزانه ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • شهرکی آزاد، افسانه شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم‌آفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]

ص

  • صادق، محمد هادی تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]

ط

  • طالاری، محمد ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • طاهری، احمد طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]

ع

  • عابدین، بهاره درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • عبدالوند، محمدعلی توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
  • عسگری، غلامرضا ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • عیوض پور، جعفر توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]

غ

  • غفاری، محمد شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های هم‌آفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]

ف

  • فاطمی، عادل طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • فیض، داود طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]

ق

  • قنبری، میلاد رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]

ک

  • کاظمی، َعلی تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
  • کردنائیج، اسدالله مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • کریمی زند، مهدی ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • کلوشانی، معین طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]

م

  • مانیان، امیر ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • محقق منتظری، مهیار بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • محمدی پور، مجتبی طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • محمدشفیعی، مجید توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • محمد شفیعی، مجید طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • مرادی، محمد بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • ملکی، محمدمهدی طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
  • مهرعلیان، غلامحسین بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]

ن

  • نخعی مقدم، زهره تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • نعامی، عبدالله طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • نورانی کوتنایی، محمد طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • نورنژادونوش، وحید ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]

و

  • وکیلی، یوسف ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]