آ
-
آذر (نویسنده مسئول)، عادل
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
آهنگری، مهسا
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
-
احقر بازرگان، نگین
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
احمدی، ایمان
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
اذر، عادل
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
اسدی، علی
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
اسماعیل پور، رضا
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
اصانلو، بهاره
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
افشاری زاده جعفری، امید
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
اقازاده، هاشم
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
اکبری، محسن
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
انصاری، آذرنوش
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
ب
-
باقری، تینا
ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
بلورپارسا، محمدرضا
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
ت
-
تیموری، هادی
تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
تیموری، هادی
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
توکلی، هدی
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
ج
-
جاویدانی، مسعود
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
جلالی، سید مهدی
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
جواهری، محمد مهدی
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
چ
-
چراغعلی، سعید
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
ح
-
حاجی پور، بهمن
الگوی گونهشناسی رهیافتهای کلان سازمانها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
-
حسینی، ابوالحسن
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
حسینی، سید محمد حسین
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
-
حسینی، مهسا
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
حمیدی زاده، علی
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
تأثیر ریسک ادراکشده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
-
خانلری، امیر
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
خانلری، امیر
بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان (مورد مطالعه بانک پارسیان) [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
خداداد حسینی، سید حمید
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
خداد اد حسینی، سیدحمید
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
خزائی پول، جواد
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
-
خلیل نژاد، شهرام
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
د
-
دانایی فرد، حسن
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
دانشور، محمد رضا
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
دلخواه، جلیل
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
دهدشتی شاهره، زهره
تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش موبایلبانک در بانک صادرات ایران [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 31-48]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
دیواندری، علی
ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]
ر
-
رشید، علی اصغر
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
رضاییان، علی
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
-
رضوانی، مهران
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
-
رنجبریان، بهرام
کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
روستا، احمد
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
روستا، احمد
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
ز
-
زارعی، عظیم
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
زنوزی، سید جعفر
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
س
-
سالار، جمشید
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
-
سبحانی فرد، یاسر
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
-
سید جوادین، سید رضا
ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
سلطا نی نژاد، نیما
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
ش
-
شیر خدائی، میثم
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
شیر کوند، سعید
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
شعبانیان، سمیه
ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
شکوهیار، سجاد
ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
شهابی، فاطمه
تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
ص
-
صمصامی، فردیس
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
صنایعی، علی
تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
ط
-
طغرائی، محمد تقی
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
ع
-
عامری، مهدی
بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان (مورد مطالعه بانک پارسیان) [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
عبدالله پور، سجاد
تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش موبایلبانک در بانک صادرات ایران [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 31-48]
-
عزیزی، شهریار
تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
علوی، سید مسلم
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
عیوضی نژاد، سلمان
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
ف
-
فرخنده، مهسا
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
فیض، داود
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
فضلی نژاد، پدرام
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
فقیهی، ابوالحسن
تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]
ق
-
قبه ای، محسن
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
قربانی، محمد جواد
تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
قره چه، منیژه
الگوی گونهشناسی رهیافتهای کلان سازمانها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
-
قره چه، منیژه
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
ک
-
کاشفی نیشابوری، محمد رضا
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
-
کاظمی، علی
تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
کاظمی، علی
کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
کیائی، پریسا
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
کردنائیج، اسداله
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
کرد نائیج، اسد الله
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
م
-
مبارکی، محمد حسن
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
-
محمدی، مصطفی
الگوی گونهشناسی رهیافتهای کلان سازمانها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
-
محمد امینی، طیبه
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
-
مرادی، محمود
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
میرزایی، زینب
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
مقصودی شالدهی، ارزو
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
منصوری، اعظم
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
مهدی خواه، سید محمد مهدی
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
-
موتمنی، علیرضا
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
مومن، نیما
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
ن
-
نوروزی، مهناز
تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
ی
-
یدالهی، شهربانو
کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
یدالهی فارسی، جهانگیر
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد