آ
-
آمیخته بازاریابی
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
ا
-
ایجاد هوشمندی
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
ارزش ادراکی
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
ارزش بازار شرکت
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
ارزش ویژه شناسه
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
اشتیاق
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
اعتماد
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
ب
-
بازاریابی صنعتی
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
بازارگرایی
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
بازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکها
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
بازده فناوری اطلاعات
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
بیانیه مأموریت
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
باورها در مورد شناسه
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
برنامه ریزی راهبردی کمّی
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
برند
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
بسته بندی
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
بنگاه های کوچک و متوسط
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
بهره وری
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
پ
-
پیامدهای معنویت
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
پژوهش موردی
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
پیش نیازهای معنویت
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
ت
-
تاپسیس
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
تبلیغات
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
تحلیل شکاف
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
تحلیل شکاف
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
تحلیل عاملی
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
تصمیمگیری استراتژیک
هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
تصمی مگیری مشتریان
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
تصویر شناسه
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
تفکر راهبردی
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
تنانسب
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
تهاجمی
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
توسعه اقتصادی
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
توسعه درونی
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
ج
-
جایگاه
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
خ
-
خدمات
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
خرده فروشی
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
د
-
داده کاوی
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
دارایی نامشهود
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
دسته بندی
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
راهبرد تنوع
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
رضایت
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
رفتار مصرف کننده
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
رقیب گرایی
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
رنگ
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
ز
-
زنجیره تأمین
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
زنجیره تأمین
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
س
-
سازمان
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
سبک تدوین راهبرد
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
سبک تصمیم گیری
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
سرمایه گذاری درونی توأم با منابع رابطه ای
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
ش
-
شخصیت شناسه
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
شخصیت نام تجاری
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
شرکت های کوچک و متوسط
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
شکل
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
شناسه
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
ع
-
عدالت
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
علایم تجاری
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
عملکرد
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
عملکرد
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
عملکرد بازاریابی
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
عملکرد رفتاری
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
عملکرد صادراتی
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
عملکرد نتیجه ای
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
ف
-
فراتحلیل
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
فناوری اطلاعات
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
ق
-
قدرت نام تجاری
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
قوّت راهبرد بازاریابی
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
ک
-
کیفیت
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
کیفیت ادراک شده
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
کیفیت خدمات
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
کیفیت خدمات
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
کیفیت خدمات بانکی
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
کیفیت خدمات لجستیک
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
کیفیت خدمات لجستیک
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
کنترل رفتاری
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
کنترل نتیجه ای
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
گ
-
گسترش نام تجاری
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
ل
-
لوازم خانگی
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
م
-
ماتریس سوات
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مأموریت
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مأموریت
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
محصول یخچال فریزر
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مدیریت دانش
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مدیریت دانش
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مدیریت رویگردانی مشتری
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
مدل اسپرولز و کندال
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
مزیت راهبردی
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مشتری کلیدی
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مشتری گرایی
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مشتری مداری
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
معنویت در محیط کار
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
مفهوم پردازی
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مقصد راهبردی
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مورد پژوهی چندگانه
هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
ن
-
نرخ بازده دارائیها
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
نشر هوشمندی
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
نقشه ادراکی
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
نوآوری
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
نوآوری
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
نوع آرمانی
هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
و
-
وفاداری
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
وفاداری مشتری
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
ه
-
همخوانی بیرونی
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
همخوانی درونی
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
هوشمندی رقابتی
هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
ی
-
یادگیری
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
یادگیری سازمانی
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]